23 Januari 2016

KEM PEMBANGUNAN MODAL INSAN PPMI GIAT MARA NEGERI SEMBILAN BERSAMA JMG CONSULTANT MALAYSIA ..








Pada 11 - 13 Januari 2016 Telah Kem Pembagunan Modal Insan PPMI Anjuran Giat Mara Negeri Sembilan Di Seri Menanti Resort Selama 3 Hari 2 Malam .. Para Peseta Telah Diberikan Motivasi Keusahawanan Berkaitan Cabaran Dan Kekuatan Yang Perlu Ada Dalam Diri Seorang Usahawan Jika Mahu Menjadi Usahawan Yang Hebat Dan Berjaya .. Semoga Perkongsian Ini Dapat Memberikan Suntikan Motivasi Buat Mereka Semua ..



Selain Itu, Pada Hari Kedua Antara Salah Satu Modul Yang Dilalui Oleh Para Peserta Program Pembangunan Modal Insan  Di Seri Menanti Negeri Sembilan Iaitu Team Building Modul ..Team Building Modul Ini Membawa Para Peserta Berfikir Di Luar Kotak Minda Dan Memupuk Semangat Kerjasama Dalam Satu Pasukan .. Aktiviti Juga Diadakan Di Dalam Swimming Pool Bagi Memberi Kelainan Dalam Aktiviti Team Building Ini ..



Pihak JMG CONSULTANT MALAYSIA Ingin Merakam Jutaan Terima Kasih Kepada Pihak GIAT MARA NEGERI SEMBILAN Diatas Jemputan Dan Kepercayaan Yang Diberikan Kepada Ustaz Mohd Fadly Bin Samin Dan JMG CONSULTANT MALAYSIA .. Doa Dan Harapan Agar Dapat Bekerjasama Lagi Pada Masa Akan Datang .. insyaALLAH !! 
"JMG GERBANG MOTIVASI ANDA" 


Tiada ulasan: