12 Januari 2014

JOM DAFTAR SEMINAR MOTIVASI PELAJAR DAN TEKNIK BELAJAR 2014 BERSAMA PAKAR MOTIVASI NOMBOR 1 MALAYSIA IAITU DATO' DR HJ MOHD FADZILAH BIN KAMSAH DAN Y.BHG USTAZ MOHD FADLY BIN SAMIN !!!


JMG Consultant Malaysia bersama anak-anak syarikatnya iaitu Permata Training & Resources, IMPAC Training & Consultancy Dan Pusat Akademik Jazim akan menganjurkan satu Program Perdana iaitu : "Seminar Motivasi & Teknik Belajar" bersama Pakar Motivasi Malaysia iaitu Dato' Dr.Hj Mohd Fadzilah Bin Kamsah dan Pengarah Urusan JMG Consultant sendiri iaitu Y.Bhg Ustaz Mohd Fadly Bin Samin. Ini merupakan peluang terbaik buat anak-anak pelajar di luar sana yang inginkan kemahiran dalam teknik belajar yang berkesan melalui Pakar Motivasi Nombor 1 Malaysia !!! Berikut adalah objektif seminar pada kali ini iaitu :

·         Fahami Konsep Kecemerlangan Yang Sebenar.
·         Memberi Motivasi & Anjakan Pradigma Kepada Pelajar.
·         Pembentukan Minda (Mindset) Dan Attitude Ke Arah Kejayaan.
·         Menerobos Sempadan Diri & Potensi Diri Ke Arah Kecemerlangan.
·         Pendedahan Kepada Punca Pelajar Tidak Boleh Berjaya Dan Cemerlang.
·         Langkah-Langkah Yang Perlu Dilakukan Oleh Seorang Pelajar Terbilang.
·         Pendedahan Eksklusif : Rahsia Pelajar Cemerlang Di Malaysia.
·         Pantang Larang Sebagai Seorang Pelajar Yang Mahukan Kejayaan.
·         Kemahiran Pengurusan Masa Dan Pengurusan Stress Dalam Belajar.
·         Pendedahan Strategi Belajar Yang Boleh Membawa Kepada Kejayaan.
·         Pendedahan Teknik & Kemahiran Belajar Yang Betul & Berkesan.
·         Kesedaran Dan Keinsafan Bahawa Kejayaan Bermula Dari Diri Sendiri.
·         Peranan Ibu Bapa Dalam Memastikan Anak-Anak Berada Di Jalan Kejayaan.
·         Ketahui Cabaran Dalam Menangani Isu Anak-Anak Remaja Masakini.
·         Motivasi Sentuhan Nurani ( Muhasabah Diri ) – Air Mata Itu Untuk Siapa ???

Seminar akan diadakan selama 2 hari iaitu 29 dan 30 Mac 2014 (Cuti Sekolah) dan diadakan di Auditorium Masjid Al-Azim Bukit Palah Negeri Melaka. Hari pertama, peserta seminar akan bersama dengan Dato' Hj.Dr Mohd Fadzilah Bin Kamsah dari jam 8.30 pagi hingga 5.00 petang manakala hari kedua giliran Y.Bhg Ustaz Mohd Fadly Bin Samin untuk bersama dengan peserta seminar dan ibu bapa dari jam 8.00 pagi hingga 1.00 petang. Bayaran hanya RM 150 seorang sahaja meliputi yuran seminar, kits peserta, bahan bercetak, makan dan minum dan sijil penyertaan.

PROMOSI BAYARAN SEMINAR SEBELUM 30 JANUARI 2014 !!!

Apapun JMG Consultant Malaysia kini membuat promosi pendaftaran sehingga 30 Januari 2014 iaitu sesiapa yang mendaftar sebelum 30 Januari 2014 diberikan diskaun sebanyak 20% !!! Maka bayaran seminar hanya RM 120 sahaja. Rebutlah peluang keemasan ini demi anak-anak yang tercinta.

BAGAIMANA MAHU MENDAFTAR ???

Tuan-Puan boleh mendapatkan borang penyertaan di Pejabat JMG Consultant Malaysia beralamat No.5, Tingkat 2, Jalan KPAA1, Kompleks Perniagaan Al-Azim, Bandar Bukit Baru, 75150 Melaka atau menghubungi pegawai kami ditalian 06-2836380 (pejabat) atau hotline JMG ditalian 017-8824706. Hanya 300 seat sahaja disediakan !!! Tempat Adalah Terhad !!!

TEMPAT ADALAH TERHAD !!! HANYA 300 SEAT DISEDIAKAN !!!

Tiada ulasan: