11 Januari 2010

CERAMAH MOTIVASI JATI DIRI UST FADLY BERSAMA MAHASISWA KOLEJ SKILL TECH NEGERI MELAKA PEMBUKA TIRAI PROGRAM JAZIM TAHUN 2010

AYER KEROH - 7 JANUARI 2010 : Sahabat Belia Melaka dengan kerjasama Kolej Skill Tech, Durian Tunggal, Alor Gajah, Melaka telah menganjurkan "Program Jati Diri Siri Ke-7" untuk mahasiswa dan mahasiswi dari kolej berkenaan. Program yang telah disertai seramai 120 orang ini telah diadakan di Kem Botanikal, Ayer Keroh Melaka. Program ini akan diadakan selama 3 hari 2 malam dan para peserta akan diberikan pelbagai ilmu dan pengalaman bagi memastikan objektif program untuk melahirkan mahasiswa yang mempunyai daya kepimpinan yang unggul serta jati diri yang tinggi.

Ustaz Fadly Sedang Menemubual Salah Seorang Peserta Dalam Slot Ceramahnya
 
Sehubungan dengan itu, pihak penganjur telah menjemput Perunding Motivasi JMG iaitu Ustaz Mohd Fadly Bin Samin untuk membarisi senarai penceramah yang akan menjayakan Program Jati Diri ini. Ustaz Fadly diberi tanggungjawab untuk menyampaikan ceramah pada malam pertama di Surau Kem Botanikal Air Keroh Melaka dengan tajuk ceramahnya, "Maal Hijrah dan Tahun Baru, Di Manakah Kita ???" Turut serta mendengar ceramah beliau ialah Penyelaras Program iaitu Encik Syukri dan juga Encik Zaini antara orang kuat Sahabat Belia Melaka. Ceramah bermula pada jam 8 malam dan diakhiri dengan Solat Isyak yang dipimpin oleh Ustaz Fadly sekali. Pihak Jazim Motivation Group ingin mengucapkan jutaan terima kasih di atas jemputan ini dan mudah-mudahan jalinan kerjasama seperti ini dapat diteruskan pada masa akan datang.

Tiada ulasan: